Redaktorun Seçimi / Elan

Müştəri Məmnuniyyətinin Biznesdə Rolu (ÖDƏNİŞSİZ TƏLİM)

Müştəri Məmnuniyyətinin Biznesdə Rolu (ÖDƏNİŞSİZ TƏLİM)


Təlimdə öyrənəcəkləriniz:
1. Müştəri və onun biznes üçün əhəmiyyəti
2. Müştərilərlə münasibətlərin idarə edilməsində ümumi prinsiplər
3. Əsas hədəflər, Əsas anlayışlar və dəyərləndirmələr
4. Müştəri Məmnuniyyətinin təmin edilməsində İKT rolu, CRM sistemlər

Təlimçi: Səfər Aslanov - Müştəri Məmnuniyyəti üzrə Mütəxəssis
Müxtəlif sektorlarda 10 ildən artıq müştərilərlə iş üzrə mütəxəssis kimi çalışmışdır. Hazırda A+A Security MMC şirkətində Müştərilə iş üzrə mütəxəssis kimi çalışır. Peşəkar təlim və konsultasiyalarla məşğul olur.

Müddət : 3 saat

Təlimdə iştirak ÖDƏNİŞSİZDİR.
Qeydiyyatdan keçmək mütləqdir:
Qeydiyyat blankı: http://bit.ly/1w69FBJ

Ünvan: Mirzəağa Əliyev küç.245, m.21 - Allmag Gənclərin Fərdi İnkişaf Portalının ofisi, Espressamente İlly Baku ilə üzbəüz, AF Mall-un sağ tərəfi

Əlaqə nömrəsi: (+994 55) 935 36 09 - Satış komandası
E-mail: allmag.info@gmail.com





Xəbər lenti

Təqvim

«    May 2021    »
BeÇaÇCaCŞB
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31 

KATEQORIYALAR